sâmbătă, 12 februarie 2011

Urasc la tine.!

Felu in care te uiti la mine si  "imi tragi un smile" de parca nimic nu s'ar fi[i] intamplat.!
Cand ai dreptate.!
Cand ma minti.!
Cand vad ca esti cu alta.! [in locul ei de ce nu Eu?]
Cand nu imi raspunzi.! [la sms'uri,telefon,mess sau chiar fata'n fata]
Ca ai intrat in jocul meu si ai jucat mai bine ca mine.!
Te urasc pentru ca soarele nu mai lumineaza ca altadata si luna pare chiar mai trista ca mine, iar stelele nu-ti mai indeplinesc dorintele
Pentru ca nu mai pot spune Te Iubesc.!
Pentru toate lucrurile si locurile care aduc aminte de tine si pentru aceasta stare de goliciune care imi intuneca inima.!
Pentru ca nu mi-am dorit nimic altceva decat sa te simt.!
Pntru fluturasii din stomac cand iti auzeam vocea.!
Te urasc pentru fiecare tresarire la auzul telefonului si pentru fiecare mesaj nou.!

Un comentariu:

  1. Fotografie : https://www.facebook.com/photo.php?fbid=554252644589745&set=a.158713724143641.43125.112626665419014&type=1&theater

    RăspundețiȘtergere