sâmbătă, 12 februarie 2011

Dependenta de utilizare a emoticoanelor.

EMOTICOANELE.

Sunteti PRO sau CONTRA folosirii lor?


Eu una sunt de parere...
Pro pentru ca se numesc emoticons adica simboluri prin care iti exprimi un sentiment o traire. 

Dar 

Contra pentru ca unii sunt anumiti indivizi care isi exprima sentimentele majoritar prin emoticons. Deci in concluzie tot ce e mult strica dar e bine sa fie putin folosit hmm asa ca un condiment emotional. 2-3.

Am intrat in criza? Nu mai spune! crying
Am intrat in criza? Nu mai spune! thinking
Am intrat in criza? Nu mai spune! oh go on
Am intrat in criza? Nu mai spune! waiting
Am intrat in criza? Nu mai spune! whistling
Am intrat in criza? Nu mai spune! at wits' end
Am intrat in criza? Nu mai spune! surprise
Am intrat in criza? Nu mai spune! winking
Am intrat in criza? Nu mai spune! nail biting
Am intrat in criza? Nu mai spune! angry
Am intrat in criza? Nu mai spune! straight face
Am intrat in criza? Nu mai spune! worried
Am intrat in criza? Nu mai spune! no talking
Am intrat in criza? Nu mai spune! rolling eyes
Am intrat in criza? Nu mai spune! sigh ...
Cred ca s-a inteles deja idea. Fara nici o emoticoana la sfarsit aceasta propozitie putea sa se inteleaga in nenumarate feluri si nu e singura. Decat sa explici mai tarziu cuiva, dupa ce ai primit o caruta de stupide, ca de fapt ai glumit sau ai fost ironic sau vorbeai la modul cel mai serios, nu mai bine pui din start o emoticoana nevinovata si nu mai apar tot felul de neantelegeri?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu