sâmbătă, 12 februarie 2011

Doar noi putem face asa ce'va.!

O zii cu prietenii mei cei mai buni. Eram in parc (eram 6) si ne-am gandit sa facem si noi ceva diferit. Pe aleea din parc se plimbau oameni de toate catogoriile(batrani, tineri, copii etc) si ne-am gandit sa jucam un joc :care face rost de cele mai multe servetele de la oamenii de pe strada catiga[premiul: punem toti bani si ii luam un suclaughing] si noi in cautare de servetzele dati-va seama ca se uitau ciudat oamenii la noi rar ne mai dadea omu un servetzel (cica n-au, sau se faceau ca nu aud) si faza amuzanta e ca eu m-am dus la un copil mai mic (5-6 ani) si am zis "sall copile cum te chema? Nu ai sa-mi dai te rog un servetzel?" la care el ii cere bunicii lui un servetzel se sufla in el si apoi zice "poftim" laughing imi venea sa rad apoi i-am zis"da...te rog da-mi unu nefolosit" si zice el "da nu mai am " laughing; si in sfarsit eram la sfarsitul jocului eu si cu un baiat eram la egalitate doar ca eu am castigat aducandu-mi aminte de servetzelul acelui copil rolling on the floor 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu